
Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú. Viac info
Tieto súbory cookie sú nevyhnutné na to, aby sme vám mohli poskytovať služby dostupné prostredníctvom našej webovej stránky a aby ste mohli používať určité funkcie našej webovej stránky.
Bez týchto súborov cookie vám nemôžeme poskytnúť určité služby na našom webe.
Tieto súbory cookie sa používajú na to, aby vám poskytli osobnejšie prostredie na našej webovej stránke, a na zapamätanie si rozhodnutí, ktoré urobíte pri používaní našej webovej stránky.
Napríklad môžeme použiť funkčné cookies na zapamätanie vašich jazykových preferencií alebo na zapamätanie vašich prihlasovacích údajov.
Tieto súbory cookie sa používajú na zhromažďovanie informácií na analýzu prenosu na našom webe a toho, ako návštevníci používajú náš web.
Tieto súbory cookie môžu napríklad sledovať napríklad to, koľko času strávite na webových stránkach alebo navštívených stránkach, čo nám pomáha pochopiť, ako môžeme pre vás vylepšiť naše webové stránky.
Informácie zhromaždené prostredníctvom týchto súborov cookie na sledovanie a výkonnosť neidentifikujú žiadneho jednotlivého návštevníka.
Tieto súbory cookie sa používajú na zobrazovanie reklám, ktoré by vás mohli pravdepodobne zaujímať na základe vašich zvykov pri prehliadaní.
Tieto súbory cookie, ktoré slúžia pre náš obsah a/alebo poskytovateľov reklám, môžu kombinovať informácie zhromaždené z našej webovej stránky s ďalšími informáciami, ktoré nezávisle zhromaždili, týkajúce sa aktivít vášho webového prehliadača v rámci ich siete webových stránok.
Ak sa rozhodnete odstrániť alebo zakázať tieto súbory cookie pre zacielenie alebo reklamu, stále sa vám budú zobrazovať reklamy, ktoré však pre vás nemusia byť relevantné.
Obchodné meno: Jakubašeková Reality, s.r.o.
Sídlo: Rovná 2259/8, 085 01 Bardejov
IČO: 56767706
DIČ: 2122447107
Registrácia: Obchodný register Okresného súdu Prešov
Oddiel: Sro
Vložka č.: 49390/P
Číslo bankového účtu: SK05 0900 0000 0052 2901 8295
V mene spoločnosti: PaedDr. Jana Jakubašeková, konateľ spoločnosti
RK vydáva v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa tento reklamačný poriadok
1. Reklamačný poriadok upravuje podmienky, spôsob a miesto vybavovania reklamácií a tiež vzájomné práva a povinnosti RK a klienta v rámci reklamačného konania. Každý klient (ďalej len „spotrebiteľ“) má právo uplatniť u RK reklamáciu poskytnutej služby.
2. Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu písomne na adrese sídla RK.
3. Pod pojmom reklamácia sa rozumie uplatnenie nároku spotrebiteľa na preverenie správnosti, kvality alebo rozsahu poskytovanej služby a/alebo uplatnenie zodpovednosti za vady služieb RK. Za reklamáciu sa nepovažuje sťažnosť spotrebiteľa, ktorá súvisí s neplnením alebo vadným plnením povinností tretej osoby, podnet spotrebiteľa na zlepšenie služieb RK alebo iná žiadosť, ktorej predmetom nie sú služby alebo činnosť RK.
4. Spotrebiteľ má pri uplatňovaní reklamácie práva podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka. Práva a povinnosti spotrebiteľa súvisiace s uplatnením a vybavením reklamácie upravuje § 18 a nasl. zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
5. Spotrebiteľ pri uplatnení reklamácie rozhodne, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka si uplatňuje. Spotrebiteľ je povinný k reklamácií priložiť všetky dokumenty a dôkazy, ktoré preukazujú jeho tvrdenia. RK na základe rozhodnutia spotrebiteľa určí spôsob vybavenia reklamácie a to bezodkladne, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité odborné posúdenie kvality alebo rozsahu poskytnutej služby, určí spôsob vybavenia do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
6. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, pričom vybavenie reklamácie trvá najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť. Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania nápravou nedostatočne alebo vôbec neposkytnutej (časti) služby, vyplatením primeranej zľavy zo sprostredkovateľskej odmeny (provízie). Ak je reklamácia neoprávnená, RK reklamáciu zamietne.
7. RK znáša náklady spojené s vybavovaním reklamácie. Týmto nie je dotknutý nárok RK na náhradu preukázateľne vynaložených nákladov súvisiacich s vybavovaním neoprávnenej reklamácie.
8. RK pri uplatnení reklamácie vydá spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (e-mailom), RK doručí potvrdenie o prijatí uplatnenej reklamácie spotrebiteľovi ihneď. Ak potvrdenie o uplatnení reklamácie nie je možné doručiť ihneď, doručí ho bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
9. RK o vybavení reklamácie vydá písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
10. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na RK (napr. e-mailom na adresu: realityjakubasekova@gmail.com) so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Realitná kancelária vybavila jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že RK porušila jeho práva.
11. Ak RK odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
12. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorej spotrebiteľ môže podať návrh na adrese: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27 alebo elektronicky na adrese: ars@soi.sk, adr@soi.sk. Ďalšie subjekty oprávnené na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov sú uvedené v on-line zozname subjektov: http://www.economy.gov.sk/obchod/ochranaspotrebitela/alternativneriesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektovalternativnehoriesenia-spotrebitelskych-sporov
13. Klient (spotrebiteľ) RK môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu použiť platformu na riešenie sporov on-line, dostupnej na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home .show&lng=SK
14. Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu musí obsahovať:
Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu je dostupný online na adrese:
https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskychsporov/formular-pre-podanie-navrhuna-zacatie-ars.soi
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 01.03.2025
Osoba poverená vybavovať reklamácie: PaedDr. Jana Jakubašeková